FAQ

Nie wiesz, gdzie znaleźć potrzebną Ci informację? Masz pytania albo wątpliwości? Na tej stronie znajdziesz listę pytań najczęściej zadawanych przez Klientów wraz z odpowiedziami. Pytania dotyczą sklepu internetowego mieszkajmodnie.pl

 
Jeżeli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na pytanie, zadaj je nam wysyłając wiadomośc e-mail na adres sklep.internetowy@mieszkajmodnie.pl, a my postaramy się odpowiedzieć na nie jak najszybciej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeżeli pytanie będzie się powtarzało, umieścimy je na stronach sklepu w zakładce Pomoc.


Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym?
Każdy produkt, który jest prezentowany w sklepie internetowym, możesz zamówić:

- składając zamówienie na stronie sklepu internetowego www.mieszkajmodnie.pl

- wysyłając wiadomość e-mail pod adres sklep.internetowy@mieszkajmodnie.pl
- dzwoniąc pod numer +48 51 687 19 37


W jaki sposób mogę odebrać produkty zamówione w sklepie internetowym?
Produkty zamówione w sklepie internetowym www.mieszkajmodnie.pl, dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.


Co to są kupony rabatowe i jak można dostać kupon rabatowy?
Kupony rabatowe dotyczą najczęściej określonych akcji promocyjnych, co sprawia, że każdy kupon rabatowy ma określoną datę ważności. Kupony rabatowe bardzo często rozdajemy za pośrednictwem naszego profilu na Facebooku, rozdawane również są jako nagrody w konkursach organizowanych w naszym sklepie internetowym. 


Ile kosztuje dostawa do domu produktów zamówionych w sklepie internetowym?
Dokładny koszt dostawy zawsze podany jest w trakcie składania zamówienia. Kupując w jednym zamówieniu więcej produktów oszczędzasz - dostawa kolejnych sztuk w ramach jednego zamówienia jest bezpłatna. zobacz koszty dostawy


Kiedy produkty zamówione w sklepie internetowym będą mi dostarczone?

Termin dostarczenia produktów zamówionych w sklepie internetowym do Klienta składa się z czasu w którym skompletujemy i wyślemy przesyłkę  (termin widoczny na każdej karcie produktu) oraz terminu doręczenia przesyłki (w zależności od wybranej formy transportu). O każdej zmianie statusu zamówienia, będziesz powiadamiany za pośrednictwem poczty e-mail.


Jak mogę zapłacić za produkty zamówione w sklepie internetowym?
Za produkty zamówione w sklepie www.mieszkajmodnie.pl, możesz zapłacić w następujący sposób:
 
- gotówką przy odbiorze,
- przelewem,
- przelewem bezpośrednim (przez system dotpay.pl),
- kartą płatniczą Visa, Mastercard lub Maestro (przez system dotpay.pl) - przy składaniu zamówienia
 
Gdy płacisz gotówką przy odbiorze, prosimy o przygotowanie dokładnie odliczonej kwoty, ponieważ pracownik Poczty Polskiej lu firmy kurierskiej DPD nie zawsze ma możliwość wydania reszty.
Pamiętaj, że w przypadku płatności przelewem lub kartą płatniczą, realizacja zamówienia rozpocznie się po uzyskaniu potwierdzenia wpłynięcia środków na rachunek bankowy.


Co powinienem zrobić przy odbieraniu produktów dostarczanych za pośrednictwem firmy kurierskiej?
Odbierając przesyłkę sprawdź, czy:
 
- opakowanie nie jest uszkodzone, paczka jest oryginalnie zapakowana
 
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń paczki, spisz protokół szkody w obecności pracownika firmy kurierskiej – usprawni to proces rozpatrzenia reklamacji.
 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl